Hello ladies welcome back...here you can request free blog backgrounds...just leave your email and blogadress and also the number of the background you like by the comments of the LATEST BACKGROUND so I cand send you the image and header....just say that all my backgrounds are made for the(new template(Simple)of blogger)...if you need any help let me know... have fun with it ladies

Hey dames welkom terug...hier kan je gratis een achtergrond aanvragen...even je blog en emailadres alsook de nummer van de achtergrond die je graag wil, nalaten bij de NIEUWSTE REACTIES zodat ik jullie de afbeelding en blogkop kan doorsturen.....even zeggen dat alle achtergronden zijn gemaakt voor de nieuwe versie van blogger en voor het het sjabloon "eenvoudig"... de bovenstaande engelse link kan je gerust vertalen voor een goed voorbeeld om zelf te proberen...als je hulp nodig hebt laat het me zeker weten... veel plezier ermee...

zondag 11 maart 2018

Background 055

---♥---
---♥---

---♥---

6 opmerkingen:

  1. Je nieuwe is weer prachtig Ingrid, ik zou hem graag willen gebruiken voor mijn blog: kan het ook incl. de banner voor onder een bericht? zou leuk zijn om het samen te gebruiken, mijn e.mail. is liesbethakkermans@hotmail.com, alvast bedankt.....gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Liebe Ingrid
    Ich bin wieder unter den bloggern . Dieser Hintergrund ist so schön . Darf ich fragen ob ich ihn haben darf bitte?? ganz liebe Grüsse Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Ingrid,
    Zou ik van jou de mooie 55 mogen?
    Kan daar ook een banner bij om mijn naam in te zetten?
    Graag hoor ik van je.
    Anita Stoker
    anita.stoker@home.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Werkt deze site nog?
    Heb helaas nog geen reactie gehad en ook de email werkt niet....

    Anita Stoker

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ingrid,
    Ik zou graag bloglayout 55 ontvangen.
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi zou ik dit achtergrondje layout 055 mogen gebruiken voor een nieuw blog.

    BeantwoordenVerwijderen